@zuzulice aynen öyle her ay sağlık sigortası ödüyoruz her ay hasta olmuyoruz ama, hasta olmadığımız zamanda sağlık sigortası ödüyoruz, bu şekilde gittiğimiz zamanda yeterli İlgiyi göremeyip özele gitmek zorunda bırakılmak gerçekten hastaya saygısızlık hatta mesleklerine saygısızlık, suratları asık hallerinden şikayetçi memnuniyetsiz bir halleri var, ama aynı doktor özele geçse birdenbire ilgi alakaya boğar hastayı, çok yanlış buluyorum da artık kural gibi bişey olmuş bu tavırları