ozlem0711 Aranızda bu hastanede takipli olan yada doğum yapan var mı? Memnun kaldınız mı ? Hangi doktoru öneriyorsunuz? Teşekkür ederim 🥰
Lyyda11 Ben 32. Haftaya kadar orada takipliydim değiştirdim doğum yapıp memnun kalanlar var ama bana göre gidilmesi gereken bir yer değil doktor sayesinde çok soğudum hastaneden