Kızlar bebeğimle ilk kez uçağa bineceğim. Eşyalarını nasıl yerleştireyim yani bagaj haklarını nasıl kullanayım ? Uçuş yaklaşık 2 saat sürecek bu süreçte nasıl oyalarım? Çünkü çok çabuk sıkılan ve oturmayı sevmeyen bir bebeğim var. Aklınıza gelen tüm tecrübeleri yazarsanız çok sevinirim.