aslhnkrts9 sanane00 Gökçe çok hoş bi isim benim 2. Olursa bu ismi koymayı düşüyorum . Benim kızımın adı doğa 🌸
sanane00 aslhnkrts9 çok güzelmiş ismi maşallah bende düşünüyorum. Gökçe evet çok güzel ama görümcem koydu
betulco Umay’sa eğer kızın diğer bebişkona ilay koy çok görüyorum bu ismi ama sen koyar mısın dersen koymam yarım kalmış İlayda ismi gibi oluyor derler defne Sare defne neva gibi bir isim koyacağım sanırım ben
sanane00 betulco ilayı herkes diyor evet ama bende senin gibi yarım olduğunu düşünerek koymao istemiyorum aklimdan simay geciyor ama bi türlü içim ısınmıyor
betulco sanane00 simayda gerçekten uyumluymuş kulağın aşina değil ya ondandır biz şimdi 19. Haftadan defne diye sevmeye başladık söyledikçe kulağın alışır
Meral_56 sanane00 Nedense 2. Çocuga isim koymak daha zor. İlk çocugun ismine alışınca hiçbir isim o kadar içine sinmiyor insanın. Ama Simay gerçekten tatlı bir isim zamanla kulağınız alışır
sari_papatyam sanane00 miray da uyumlu gibi Simay da çok tatlı geliyor kulağa bir tane influencerın adı baya hoş bir kız 😅
sanane00 betulco inşallah bjzde hamile kaldığımdan beri simay diyoruz kizim falan alisti adi ne kardesin diyoruz simay diyo ama insallah zamanla tam oturur benim kulagimada sizin kizinizin ismide cok güzel adiyla yasasin saglikla insallah
sanane00 Gokturkmom_ ilk kızımın adı umay şimdi 2.ci kızıma hamileyim onuda umay koyamam ki😂 simay düşünüyoruz