yldzilhan bende aynı durumu yaşıyorum senle 40+4ve çok mutsuzum dünden berri dün kontrolüm vardı doktor bebeğin başının çok yukarıda olduğunu söyledi
Normal doğumun zor olduğunu belirtti bende ısrarla normal istiyorum çünkü Allaha şükür ne bebek te ne bende Bi sağlık sorunu yok pazartesi suni sancı denicek ler işte olmazsa sezeryan 😣😣