32 Haftalık Gebeyim. Yaklaşık 3 Haftadır Ellerimde Avuç İclerim Deli Gibi Kaşınıyor. Bugün Doktoruma Gidip Söylediğim de Gebelik kolestazı olduğunu söyledi. Karaciğer ve safra kesesi ile ilgili bir sıkıntı olduğunu söyledi kan testimin beklediği kadar kötü olmadığını söyledi aranızda bu durumu yaşayan var mı?