Merhaba kızlar son adet tarihim 8 Ekim bu ayın 12 sinde acilden kan vererek betama baktırdım ve 58.4 çıktı sonucum sabahı doktora giderek anlattım ve pozitifsin dedi gebelik var ama küçük geç döllenme olmuş dedi 3 haftalık kadar dedi son adetine göre 5 haftalık olurdu ama geç döllenme olmuş dedi ve bidaha kan aldı 13 Kasım’da çıkan sonucumda 67.9 kanaman varmı diye sordu miden bulaniyormu diye sordu korkuttu beni az yükselmiş beta HCG dedi cumartesi bidaha acilden beta ver dedi yaşayan varmı 😖