Esmakks Benim sertlik ayakta hep oluyor geceleri de toplanma dehşet fazla sağda bebeğin sırtını kafasını komple hissedebiliyorum çokta kilo almadım ondan da olabilir toplanmayı sordum ama duruştan dedi nst ye de girdim hiç sancı çıkmadı şükür uçuş için de rapor alacaktım aldım da sorunsuz bir şekilde. Sizin acaba sancını var mıydı hissettiğiniz benim çünkü hiç yoktu Sadace toplanma ve sertlik 🌸 geçmiş olsun bu arada inşallah sağ Salim vaktinde gelir bebişiniz ❤️