bsremr19 Gebeliğim ilki sezaryendi ve 2 ay önce apandisit ameliyatı oldum dolayısıyla bu dogumum yine sezaryen olcak doktor önerisine ihtiyacım var
meliskevser Benimde ikinci sezeryanım olacak Nihal demirköprülü hocamı gerçekten çok seviyorum zaten sadece sezeryan yapıyor ilk doğumum da onda olmuştum eli çok hafif ve çok ilgiliydi büyükşehirdeydi ama orası yıkılıyor medicana ya geçicek miş
annebaliii meliskevser o kadım benı ılk gebelıkte rezıl ettı nefret ediyorum ondan bebegın kalp atışı olmadığı halde 3 hafta oyaladı tam kese parlamak üzereyken alı acar kürtajla aldı az DHA durdursa ıkımızde olecekmısız hıc bı halt bıldıgı yok uyuzun
meliskevser annebaliii şans meselesi demekki ben ilgisinden çok memnunum ama Ali acar da çok iyi bir dr özellikle riskli gebelikler için
bsremr19 annebaliii ya muayehanede çalışan doktordan çekiniyorum doğumda tahlillerde vs yorucu olmuyor mu
annebaliii meliskevser evet aynen hep rısklılere bakıyor artık normallere çok nadır yazık bası çok dolu hocanında