hazalarya Merhabalar güzel anneler , 25 haftalık kilomuz 900 gram dedi doktorumuz. Sizlerde durum nedir ? 1 hafta ileride dedi ama bize de normal geliyor gelişimi. Yorumlarınızı bekliyorum 🙏
Busranur_mnts hazalarya 25 haftada 700 gramdı doktor normal dedi bana da ama biraz ufak geldi en az 800 bekliyodum kafa yapısına da küçük ölçtü kız bebek ben de minyonum ondan da olabilir tekrar kontrol istedi perinatoloji 2 hafta sonra gidicem yine şimdi 26 haftayım
hazalarya meltemerennn kan alımı ile ilgili olduğunu biliyorum. Doktorunuza danışarak fertamir günde 2 kez alabilirsiniz 🙏
Dgkfj5 meltemerennn 3 hafta önce benim de öeyldi detaylı ultrason yaptırdınız mı benim göbek kordonunda direnç çıktı o yüzden geri de kaldı kan sulandırıcı verdiler düzeldi
Fatma-nur Dgkfj5 merhabalar kan sulandırıcı iğne mi hap olarak mı kullanıyorsunuz suan kacıncı haftadasınız acaba ?
hazalarya Busranur_mnts bazen ölçümler hatalı olabiliyor. Her anne gibi her bebeğin de gelişimi farklıdır🥲 içinizi ferah tutun 🫶
hizlivecocuku Sudedemirer merhaba iyi misiniz en son yatışım yapıldı demişsiniz erken doğum riski ile
hilal858_ hazalarya 25+3′te tam 800 gramdı. 22 Kasım’da kontrol var o zman da 27+3 olucam inşallah 900 gramı geçer yaa…