Babymam yasemin hanıma gidiyorum bende ilk gebeliğim annemde uzak daha 24 yaşındayım şuan evet insanlar alışmışlar kimse tepkisini koyamıyor ben gittiğimde tartıştım devlette ilgilenmiyor hayvan gibi davranıyorlar ordan oraya çocuk gibi süründürüyorlar hepsi suratsız sanki maaş almıyorlar hayrına yapıyorlar gibi ben bu şehri hiç sevemedim zaten hergün ağlıyorum mecburi görevimiz daha 3 senemiz var