Ben 2 hafta önce doktora ilk randevuma gittim. Hamileliyim son regl tarihine göre 7 hafta 5 gündü ama bebeğin gelişimi 6 haftalıktı. Kalp atışlarını duyamadık. Doktor 1 hafta sonra gelmemi söyledi. Üzerinden 2 hafta geçti doktora daha gitmedim. Bir kaç gün sonra gideceğim. Ama çok korkuylrum bebeğimi ya kaybedersem diye. Bir kaç doktorla telefon üzerinden sordum bazıları 6 haftada duyulmamasının normal olduğunu, bazıları ise normal olmadığını söyledi. Önceki günler mide bulantılarım çok fazla oluyodu. Ama bir kaç gündür azalma var. Ama bel ağrım, kasık ağrılarım, göğüs hassasiyetim, koku hassasiyetim hala var. Acaba bebeğin kalbi durmuş gelişimi durmuşmudur, çok korkuyorum🥲 başına gelen varmı? Lütfen söyleyin