28nisan yok almadım çünkü çok gereksiz geldi bana içümdekiler aşırı şişirme çoğu şeyi zaten doğum ücreti verdiğinizde yararlanıyorsunuz ama oraya dolu gözüksün diye yazmışlar mesela iste eğtim falan yazıyor onlarda ücretsiz herkesin katılabileceği gebe okuluna çağrıyolar vermiş gibi gösteriyolar o yüzden ben almadım iyiki de almamışım çünkü hastane değiştircem perinotolojiye gideceğim