mermo bende şehir hastanesinde doğum yaptım. Davranışları biraz kabaydı ama yine de süreç iyi geçti en azından güvenli olduğunu düşünüyorum. Rabbim tez vakitte kucağınıza almayı nasip etsin. Suni sancı ile açılmanız olacaktır inşaAllah bende 3 cm ile girmiştim suni sancı ile 7-8 saatte doğumum gerçekleşti