Nessy14 merhaba ben iki sezaryen oldum onlar spinal ama 1,5 ay önce safra kesesi ameliyatı oldum en son basımda ameliyatımı yapacak doktorla anestesiz doktoru vardı onlarla muhabbet ediyordum en son sonrası yok uyandığımda odadaydım, hep uyku hali oldu gözümü açamadım sabah 8de ameliyata girdim 10da çıktım uyku uyanıklım halim bittiğinde saat 5ti