fatmaduhan Bbgg ilk hamililegiöde hemde rennie şurup hemde o şekeri kullanıyordum mide yanmasından mafolmustum elimde şurupla dolaşıyordum ve su içer gibi içiyordum sonradan öğrendim ki muzun üzerine tarçın ve tahin koy tüket sonra bana dua et tarçını fazla kacırma mide yanmasına iyi geliyor yada direk soğuk süt iç
Terazimom Bbgg 2 aydır yaşıyorum 36+3 üm dayanmaya çalışıyorum bugün bende mide yanmasindan öldüm öldüm dirildim resmen yediğim şeyler o kadar az kii anlatamam aşırı iştahım.var ama kısıtlı diyorum 🥺😥😥 Allah’ım bedenime afiyet ver diye sürekli zikrediyorum gaviscon renie hiç bir şey fayda etmiyor patates ekmek nafile muz elma keşke faydam dokunsa size
Bbgg Terazimom biz de 24+4 üz hiç böyle olmamıştım 😣 başıma ağrılar girdi vücuduma bir sıcak bastı anlatamam kendimi zor tuttum , ben bugün tatlıyı biraz fazla kaçırmıştım dikkat edicem artık , siz de az daha sabredin Allah büyük 🥺
Terazimom Bbgg evet bende de öyle oluyor kemiklerim sizliyor kulağıma doğru sıcaklık basıyor çekilecek bir şey değil isyan etmek istemiyorum her şeyin hayırlısını istiyorum ama doktorum bir çaresi yok dedi mide baskilandigi için ve yemek borusu kapakçığı gevsiyor rahim büyüdükçe bazen ağlıyorumm inanın aciyaaa
Bbgg minikcivciv89 doktora sordum tablet kullanabilirsin günde 4 taneye kadar dedi , elimde o vardı bi de durum acil olunca iş gördü ama yine olucak gibi 🥺
minikcivciv89 Bbgg günde 4 kez benim şurupta ama benim yanma değil çok sisiyordu karnım nefes zor alıyordum az bişey yesem sisiyordu karnım çok şükür 1 hafta sonra kendini gösterdi rahatladim
myangelson Bbgg rica ederim çok geçmiş olsun 🌸 ben hamileyken değil de doğumdan sonra çok feci mide agrilariyla mücadele ediyorum 😩 çok kez acillik oldum 🥲 oğlum emmeyi bıraktığı için sütüm de azdı iyice gitti artık emzirme olmadığı için normal ağrı kesici falan icebiliyorun da şükür biraz iyi geliyor
Bbgg myangelson teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun 🌸 şükür en azından onu kullanabiliyorsunuz gerçekten 🥹
egeansea Bbgg Ben ne yesem midem yanıyor her öğün, ara öğün sonrası rennie içiyorum. Bugun 5 tane almışım. Zararsız. Magmezyum karbonat içerikli. Eğer o kesmezse acid pass alıyorum ama genelde kesiyor