ucukmor sizinkini benimde eşimle kan uyuşmazlığımız var ben çok erken iğne vuruldum 9 haftada kanama alanı oluşmuş doktorumda benden evrak istedi verdik sonra bana iğne yaptılar vücudun bebeğe karşı bir savaşı varmış o yüzden gerçekten çok yakıyo bilginize 😂