21+3 haftalığız Dün geceden beri ağrım vardı karnımda gecede tuhaf tuhaf rüyalar gördüm sabah kalktım bişeyler atıştırdım hareketlerini 1 haftadır hissediyorum ama son 2 gündür çok net belli oluyordu yok sağa yatıyorum yok sola yarıyorum yok hareket 3 saat falan yattım yürüdüm hiç hareket alamadım iyice stres oldum sağlık ocağına gidip fetal dopperle dinledij başlarda alamadı yüzü ekşidi iyice gerildim ağlamaya başladım sonra allaha bin şükür aldık baya 10 dk falan kendime gelemedim hep dinlettim ebem sağolsun ama tansiyon 14/8 geldi stresten o sağlık ocağı yolunu falan nasıl geldim nasıl yürüdüm hiç hatırlamıyorum evet bu haftalarda 1 gün olur 1 gün olmazmış ebe baya konuştu ama net dışarıdan bakılınca bile belli oluyordu bugün saatlerce hiç olmayınca çok korkmuştum başımın ağrısı hala geçmedi.