4 ay önce 18 haftalık bebegimi erken dogumla kaybettim çok zor bi süreçten geçtim çok şükür tekrar hamile oldugumu ögrendim mutluluk korku hüzün hepsi şuan bende mevcut Rabbim evlatlarımızı saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin bana dua edin bu sefer hersey güzel olsun