pinarkrks Kızlar merhaba ☀️ bugün tam 15 hafta olduk ama ilk zamanlarda yaşadığım belirtileri hiç yaşamıyorum sanki hamile değilim gibi uykum geliyor yoruluyorum hemen ama bilemiyorum bu durum normal mi 🥹
mom_51 pinarkrks 15+2 yim bende uzun süredir uyku halindeyim. Birde bu yetmezmiş gibi bel ağrılarım başladı. Ara ara bi yoklama yapıyor vücut resmen. Bide hiç iş yapasım yok üşengeç biri oldum çıktım resmen
pinarkrks mom_51 evet yorgunluk kasık bel ağrım var sanki bıraksam kendimi bayılıcak kadar uykum geliyor ama bunun dışında başka bir belirtim yok
simssmom1 Bende 15+3 inanılmaz uykum var her an her saat kafamı koysam uyurum öyle gözkapaklarım düşüyor 😁 herşey miniklerimiz için ama dayanıyorum çünkü geride 2 çocuğum daha var 🤎
ssusammn Benimde akşamları otururken karnım henüz çıkmadı ama yinede rahatsız ediyo sizde de var mı böle bişey