Allahneverdiysee lütfen kullan büyük bir kolaylık, doktora gitsen de çocuk istemi ile en az 1 yıl birliktelik ve gebelik olmamış olması gerekiyor tedavi için. Anca bir rahatsızlık varsa onun tanısı konur. 2 sene doktor doktor gezdim gebelik olmadı, ovulasyon takibiyle tekte gebe kaldım ama maalesef 8. haftada sonlandı. Şimdi tekrar ovulasyon kullanarak yumurtlamayı değerlendirdim, haftaya salıyı bekliyorum dört gözle😍😍