Melikeozdemir düzenliydi sonrasında bi kez düzeni bozuldu tekrar düzene girdi ama iki adet arası 30 gün oldu şu an gecikmiş olarak görünüyor ama bi belirtim var mı yok mu onu da bilmiyorum çünkü belirtim var deyip kendimi beklentiye sokmak istemedim sonra çıkmayınca üzülüyordm belirti olarak sayılırsa sol göğüs ucuna sanki iğne batırıyorlar gibi bi sızı oluyor bi kaç gündür 🙈