vanilya_kokusu_ benimde hamilelikle birlikte hipertiroidim çıktı. Nabzım 170 leri buluyor bir günde bu yüzden hastanede yattım. Endokrin takibe aldı t3-t4 değerinde sıkıntı yoksa ilaç kullanma takip edelim dediler iki haftada bir kan veriyorum. Gebeliğin belli döneminde böyle değerler görülebilir zamanla düzelir bana doktorum.