selenzen daha dün birisine yazdım burada. Aksine zararı olmaz faydası olur çok güzel bir ilaç . Ben 24. Haftayı bitiricem en başından beri fitil olarak kullanıyorum günde 2 defa. Aşırı itmeye çalışmayın orta parmağın 2. Boğumuna kadar olsa yeter , 1 saat yatmanız gerek acayip akıcak korkmayın yapamadım mı acaba diye düşünmeyin idrarınızdan bile dökülecek bembeyaz , bir de baya bi iç çamaşırı değiştirmek gerekiyor mantar vs olmaması için aktıkça değiştirin , kısacası doktor verdiyse kesinlikle kullanın