Gks_01 2 gün önce idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı antibiyotik kullanıyorum . Dün gece bacak ağrısından uyuyamadım bugün de yataktan kalkamıyorum resmen her gün hastaneye de gitmek istemiyorum halim yok üşüyorum vücudum kırılıyor resmen neden böyle oldu
Busraaaakkk Gks_01 12.haftaya kadar bu hastalık hali ne yazık ki geçmiyor ben çalışıyorum iş yerinde o kadar zorlanıyordum ki ek olarak mide bulantısı da çok yaşadım. Hamilelik böyle bir şey 😬
Gks_01 Busraaaakkk biraz fazla pimpirikliyim sanırım tüp bebek olunca ufacık şeyleri sorguluyorum bugün ağrım yok çok şükür 😅
Busraaaakkk Gks_01 Bebekler doğana kadar sanırım böyle olacağız , bende doğduktan sonra kendimi düşünemiyorum. Kimseye veremem heralde , insan uğraşıp da sonunda gebelik alınca kıymetli oluyor bebeği bence ondan böyleyiz 😁