Kızlar 30 ekimde 55.70’le hamile olduğumu öğrenmiştim doktor 2 hafta sonra gel demişti adetim düzensiz olduğu için kaç haftalık olduğunu bilmiyorum bugün doktora gittim keseyi gördük fakat bebeği göremedim dedi 2 hafta sonra tekrar gel şuan normal böyle olması dedi eğer 2 hafta sonra görmezsek sağlıksız gebelik diyip kürtaja yönlendiririz dedi aynı durumu yaşayan var mı ?