a-a-my-h_dmr Kızlar bugün gördüm çok heyecanlandım Hayırlı sağlıklı bir şekilde kavuşalım inşaallah hepimiz bebişlerimize Son 31 uygulamaya göre normal olacak Allah izin verirse gebelik bakalım butona na zaman basacağız hayırlısıyla Kimlerin butonu geldi? 😊🤭🫠
Meri3220 a-a-my-h_dmr uygulamaya göre son 37 ama sezaryen olacağı için 23 falan işte sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙂
Tufu2 Uygulamaya göre son 8 gelmiyo normal istiyorum bende hafta ya gelmezse sezeryana doncez gibi dedi doktor dua edermisiniz ilk doğumum inşAllah güzel bir normal doğum banada nasip olur sağlıkla gelsin inşAllah bebişlerimiz 🤲🏻🤲🏻🤲🏻