Selamlar kızlarr. 19+2 haftalık gebeyim özel bir hastaneye takipli olarak görünüyorum. 12+2 haftamda cinsiyetimize kız dedi doktorumuz yüzde 80 dedi kağıda yazın dediğimizde haftaya gelin netleşsin falan demedi direkt şüphesiz yazdı bizde emin herhalde diye düşündük. Daha sonra devlet hastanesinde bir doktora göründük kayıt açtıralım diye 13+1 deydik o zamanda oradaki kontrol eden devlet doktoru da kız gibi görüyorum ama 15 16 dan önce net birşey söyleyemem ben dedi. Neyse 2 doktorda kız deyince biz kafada netleştirdik kendi doktorumuzda zaten emin gibi konuştuğu şak diye kağıda yazdığı için partimizi falanda yapmıştık herneyse 16. Haftamda rutin kontrole kızımızı görmeye gidiyoruz derken birde ne olsun eee bu oğlan dedi özeldeki takipli doktorumuz baya bi baktı ilkten kordon sandı biraz yürüyün öyle gelin dedi bir daha baktı falan en son yüzde yüz erkek dedi. Arkadaşlarım da o kadar iyi doktor diye övündün onu seçtin nasıl yanılır cinsiyette genelde 12 de biliniyor nasıl bilemedi yanıldı ben senin yerinde olsam doktor değiştiririm dedi. Siz olsanız ne yapardınız? Doğumları ebeleri falan çok iyi doktorun, kendisi de çok tatlı herşeyi anlatır detaylı vs ama kafam karıştı arkadaşlarım demese öyle hiç aklıma gelmezdi siz olsanız ne yapardınız helpp🥹🥹