esrafi5 ben transfer olduğumdan bu yana yemeye dikkat ederim. Ve kan sulandırıcı iğne de kullanıyorum 8 binlik ayrıca coraspin de kullanıyorum çok şükür bir sıkıntı olmadı şuana kadar düşük riski ile de karşı karşıya kalmadım. Bebeklerim de ikiz çok şükür. Ve şuan 19 haftalık