Merhabalar, 35+1 haftalığız ayak bileklerimde oluşan ödem için tüm önerilere açığım. Şişlinlikler ilerleyen saatlerde üst bacaklara kadar gidiyor. Sizler neler yapıyorsunuz. Çalışıyorum bu arada hareketsizlikte oluyor ama çok aktif değilim sadece hareket elbette ediyorum