Nevagibi 12 temmuzda ilk betam 43,83
18 temmuzda 661
23 temmuzda 5170 di doktorum iki güne bir değilde 5 gün arayla beta takibi yapmıştı ilk betamı reglime 5 gün kala yaptırmıştım geç döllenme ve regline 5 gün var o yüzden düşük şuan demişti
@Duygu_33 bu benim açamadığım hesabım Ordan yorum yapabildim şifre sıfırlayıp nasıl oldu anlamdım