Kızlar merhabalar perinatolojiden doğrudan randevu alınmıyor ikili tarama testi için kadın doğuma gidip muayene oldum ve ikili tarama testi yaptırmak istiyorum dedim benden kan aldılar ve dün sonuç olarak iki değere bakılmış bir test sonucu çıktı enabızda doktoruma attım grafiksi bir sonuç olması gerekiyor dedi. Hastaneyi arıyorum bilgi vermiyorlar aktarıyorlar aktardıkları yerdeki tli açan yok. Bu grafiksi sonuç daha geç mi çıkıyor yoksa tekrar muayene için gitmem gerekiyor mu enabıza düşer mi hastaneden mi gidip alacağım bilen var mı?