saggitariuswomen https://imgyukle.com/i/CA5GFG kizlar merhaba reglime 10gun var öğlen yaptim testi böyle çıktı 10dakka içinde acaba varmi adetine 10gun kala oyrenen olmusmu gebelik olmusmu ilerleyen donemlerde
myangelson saggitariuswomen erken yumurtlama gormediyseniz eğer şuan daha yeni yumurtlama gormussunuzdur ve testte çıkmaz. Ayrıca ben çizgi göremedim
asil15 saggitariuswomen şuan çok erken olsa bile cikmaz artı hala yumurtlama devam ediyor olabilir yumurtlama ve iliski üzerinden en az 12 gün geçmesi lazimki dollenme olsun o kadar kısa sürede zor gibi
saggitariuswomen myangelson yumurtlamam erken olur benim reglin 7-8ci gunlerinde bilmem belkide hayalet gölgesidir ama 10dakka icinde cikti
myangelson saggitariuswomen yani tahmini yumurtlamadan kaç gün geçti o zaman ? Şuan döngünün kaçıncı gunundesiniz
saggitariuswomen Belirtilerden. Subhelendim yaptim gogsume sanci giriyor, regl agrisi oluyor akşamlar