Merhaba arkadaşlar tetanoz aşısı icin saglik ocağına gittigimde idrar enfeksiyonumun olduğunu söylediler tahlilere bakip.Onun icin tel kullanimlik suya karışan tozdan verdiler gece yatmadan once içmem gerekiyormus.Gebelikte kullanan var mi oyle.Bir zararı olur mu olmaz mi.yani gebeligimi bilerek verdi yine de içimde kuşku oluştu.