elifinciii benimde bu şekilde endişelerim çoktu hareket etmeyince korkuyordum. isterseniz sağlık ocağına gidip kalp atışı dinleyin içiniz rahat etsin ben gidiyordum devamlı . Benim doktorum 27-28 haftalardan sonra gün içinde hareket sayısını önemseriz dedi. Bir de kendimi yorarsam ertesi gün hareket etmiyordu normalmiş hepsi. Şuanda da pozisyonundan ötürü hissetmiyor olabilirsin