Kizlar merhaba 29+5 haftaligim son bir haftatir kolumu kaldircak halim yok enerjim yok sürekli uyku halindeyim genel de gündüz böyle oluyorum geç uyanıyoruz oğlumla dört yaşında 11 de falan acaba ondan mı yoksa haftam büyüdükçe mi oluyo hiç bişey yapasim yok sizer de boylemisiniz