Meltem3461 Kızlar 11 haftalık hamileyim tam özel bölgemin üst kısmında hafif sancım oluyor mide yanması gibi bir şey de yaşıyorum sizce normal mi yaşayan var mı bu durumu doktora gitmedim ama sanki böyle sancı gibi de değil gibide bir rahatsızlık var gibi
Meltem3461 Progesteran da kullanıyorum 5. Haftada iki gün kahverengi leke geldi diye başlattı doktor 3. Ayın sonuna kadar kullan dedi lekelenmem vs gelmiyor ama kullanıyorum yinede