Hepsini yorumlayamam ama kendi doktor deneyimlerimden yola çıkarak kolestrol bende de yüksek çıkmıştı doktor hamilelikte normal dedi zaten çok yüksek değil sizin crp çok normal yine doktorum 10 olana kadar tolere ederiz dedi ama üre için bence bir danışın doktorunuza