Elifdenizkaya Merhaba kızlar ben salı günü doktora gittim Bebeğin kilosu biraz aklımı karıştırdı 1800 gram dedi 30 haftalığız tam olarak Sizce normal mi?
Kabiyra00 Elifdenizkaya Şu an 31+2deyim. Geçen hafta bir rahatsizliktan dolayı 2-3 kez ultrasona girdim hepsinde farkliydi kilosu. 1600-1700 küsur dendi hep. Dün tekrar bir ultrasona girmek durumunda kaldim 1900 dedi doktor. Cihazdan cihaza değişebiliyor