elzem83833 Sezeryan olalı 6 gün oldu ilk duşumu şu geçirmez bant ile aldım ondan sonra bandı çıkardık açık pansuman yapın dedi doktor bidahaki duşumu ne zaman almalıyım
yasarceyda12 elzem83833 ben hergün almıştım hissetmiyosunuz zaten bide benşm emfeksiyonım vardı düşünün hergün aldım kuruladım
Aysgllarkn elzem83833 istediğin zaman alabilirsin duşunu canım. Ama duştan sonra havlu ya da peçeteyle tampon yaparak suyunu al ve kurutma makinesi tutarak dikişlerini kurut. Arada da eşine falan koklat enfeksiyon olursa hemen anlarsın. Sadece kuru tut yeterli ve ayakta duş al
1ErkekkkAnnesi elzem83833 doktorum ayakda almamı söylüyordu 3. Günden sonra aldım duşumu bant yapıştırdım ve sadece kuruladım kuru kalması önemli zaten
Daisyy000 elzem83833 Ben her gün duş aldım. Pansumani hastaneden çıkmadan çıkardılar banda gerek yok acık dursun ama çok iyi kurula dediler. O şekilde yaptım sorun yaşamadım
yasarceyda12 elzem83833 ayakta eşimde banyoda durdu başlarda hani dengemi kaybederim felan diye seslenirim diye bekledi eğilip liflenirkem yardım etti başlarda sonra kendim aldım gayet rahatça şükür olsun