Kızlar 25 haftalık hamileyim kabızlık vardı ne yapsam geçmedi zeytinyağı kayısı yoğurt hiç birşey fayda etmedi bemde doktora gittim bekunis ilaç yazdı ama günde 3 kere iç çok ishal yaparsa 1 e düşür dedi şimdi ilacın reçetesini okudum hamilelere uygun değil falan diyor korktum açıkçası günde 3 kere de içmeyi düşünmüyorum hergün içersem de sıkıntı olur diye düşünüyorum aranızda kullanana varsa bana bilgi verebilirmi