iremq14 15+5deyim. Karnımda atan bişey var kalp atışı mi yoksa benim nabzımmi bilmiyorum? 3 gün önce doktora gittim herşey normaldi. Hareketini hissetsem iyi olduğunu anlicam kaygım bitecek. Aynısını yaşayan varmı nasıl iyi olduğunu anlıyorsunuz
Rose_07 iremq14 Bende senin gibiydim 18 deyiz. Hareketini hissetsem herşey daha rahat olacak diyordum. Bir gün hissetmiyordam kafayı yiyorum şimdide oysa oda çok normal . Damar atması gibi değilde içerden dışarı baloncuk patlar gibi oluyor. Ufak baloncuk gibi düşün
ylnydgd iremq14 15 çok erken bebek hissetmek için göbek bölgesinde nabzınız var odur muhtemelen. Eb erken 18-19 ama 23e kadar yolu var. Ben 19+5 te hissettim
Rose_07 Bebeğin kalp atışını karnınızın üstünde hissetmeniz imkansız. O sizin karşınızda bir damar atması her hamilede oluyor. Daha küçük annesi haftaya dediğim baloncukları hissedebilirsiniz belki. İlk gebelikte geç hissediliyor