Sehamehmet Bugün tam 10 haftalık oldum şükürler olsun merak ediyorum ne gibi belirtiler var sizde yazarsanız sevinirim
ilkanneilkbebek Bende 9+5 im maşallahım var ara ara baş ağrım hafif uykum oluyor tek sıkıntı geceleri çok sık uyanıyorum
Sehamehmet Benimde gece daha çok tuvale te çıkıyorum sanki hamile gibi değilim hissi var belirtim yok fazla :)))
ezgimm Merhaba anneler bende 10+4 günlügüm.Mide bulanti hapi kullanmama ragmen hala bulantilarim devam ediyor.Ve gobekde gerilmeler daha fazla olmaya başladı.Hafta ikili test icin gidicem.Tek düsündüğüm suan da o 😊
Sehamehmet Bende haftaya gidcem nasipse evet ya hep onu düşünüyorsun nasıl napiyo 🤨🤨aklım hep onda rabbim isteyen herkese yaşatsın buguzel duyguyu insallah bu güzel mübarek gund3
Seerdaay Bugün 10 haftalık oldum😊Akşam erken uykum geliyor,gaz problemim var,bide arada kasık ağrısı oluyor ama 7-8. Haftaya göre azaldı