kızlar merhaba 2. Oğlum olacak şu an daha 16 haftalığız ben ilk oğlumda uyku problemi çok yaşadım sürekli sallanmak istiyordu öyle ayakta falan değil beşik içinde eskilerin yaptığı gibi battaniye içinde sürekli sallamak zorunda kalıyordum şu an 3.5 yaşında bir problemimiz yok uyku konusunda çok şükür ama ben doğacak oğlumda da aynı sıkıntıları yaşarım diye çok korkuyorum açıkçası o yüzden otomatik sallanan beşik almayı düşünüyorum 12-15 kiloya kadar taşıyanlar varmış sanırım sizce otomatik beşik mantıklı mı?