ElvinEmineeee benim oğlum da 2,900 doğmuştu. Ilk okula başladığında ancak 18 kilo olabilmişti. Doğduğu andan itibaren hiç iştahlı bir çocuk olmamıştı. Sonra Bi açıldı durduramadık. Şimdi 12 yaşında 58 kilo. Demem o ki bu boy kilo istah olayı çok müdahale edebileceğimiz bir süreç değil. Yemese kendimize dert ediyoruz, yese kendimize dert ediyoruz. Annelik dert edinme sanatı. Ama içinizi rahat tutmaya çalışın. Her şey yoluna giriyor bir şekilde yeterki sağlıklı olsunlar.