Sevdaeslem Doğum yapalı 9 gün oldu dün gece elımı dıkıslerıme verırken ıc taraftan şiştigini fark ettım bu durumu yaşayan varmı tekrar açılıp dikiş yaptırılırmı nasıl geçer acaba
zehraulger3838 Sevdaeslem canım o dikişlerin taze olduğu için olur bı sure sonra geçer ama genede için rahat etsin diye ilk kontrolde baktır doktora benimde öyle oldu geçti sonradan
Drkkk Sevdaeslem bende de olmustu 1 hafta sonra doktora gittim içeriden düğüm atıldığı için şişlik olması normal dedi 1 bucuk ay oldu anca geçti korkma normsl bir durum.
Sevdaeslem zehraulger3838 emfeksıyon fılan kapmamıştır demı cok korkuyorum Bıdaha dikerler dıye bebegım daha küçük ondan ayrılmak istemiyorum
1sen1ben1debebek Esra995 benim 63 gün oldu 25. Günde şişmişti et fazla gibiydi hala daha aynı baya zaman alıyor diyorlar daha geçmedi o şişlik kabarıklık
gamzelaa Esra995 keloid olmuş olabilirsiniz benimde 1 sene oldu dışarıya doğru bi et fazlalığı var şiş
Sevdaeslem 1sen1ben1debebek Senınde mı ıc taraftan olmuştu ben elıme aldığımda o şişliği çok net hıssedıyorum
zehraulger3838 Sevdaeslem yok enfeksiyon kalsa dikiş atmazlar antibiyotik verirler eğer dikislerd eacilma olursa dikerler ondada zaten dikiş yerini uyusturup dikiyorlar
1sen1ben1debebek Sevdaeslem hem içte hem dışta vardı şişlik dikişlerim tamamen düştüğünde 45 günlük falandı iyileşme sürecim çok zor oldu dikişlerim yara oldu iltihap gibiydi kabuk tutmuş gibiydi