neslihanataizi Selam kızlar 1.5 haftadır eğilip doğrulurken inanılmaz bi gerilme oluyor alt karın yerine üst karın ortası ağrıyor. Kas bağ dokusu gerilimi büyümesi diyor Yaşayan var mı hiç ne zaman geçer bu:(