Kızlar tansiyonum yüksek çıktığı için yatış verdiler aynı durumu yaşayanlar yardımcı olabilir mi? 27 haftalık hamileyim alfamet alıyorum günde 3 defa ona rağmen 15/10 ve 14/9 çıkıyor. İlçede yaşıyorum. Okullar tatil diye Diyarbakıra geldik yatış verildi ama çocuğum ilçede 1.sınıf okulu var eşimde öğretmen nasıl olacak yardım edecek destek olacak kimse yok.