Bana artık kovıdde değiliz eşlerde girebiliyor refakatçınızda istediğiniz kadar kişi oluyor ve Çocuğunuz da sizi görmeye gelebilir Tabii ki de demişlerdi fakat 2 ay önce arkadaşım doğum yaptığında ne eşini almıştır içeri ne annesini doğum yaptıktan sonra annesini almışlar te çıkarken eşi görmüş o kadar çocuğu zaten almıyorlarmış vesaire çok Stres oldum İlk olduğunu düşünmekten stres olucam..