yagmur1999 ben dindar biri değilim ama dini bilgim iyidir :) oradaki emir kuranda geçmesi değil ismin güzel anlamlı olmasıdır.
Kuranda geçen her şey de konmaz diye özellikle belirtilir Nas kısmını bilemem de.
Bence Arya tek başına daha güzel bir isim, Nas sonunda garip olmuş biri modern biri fazla dini. Kimseyi dinlemeyip Arya koyun bence öneri verenlere de “teşekkürler, siz öyle yaparsınız” diyerek geçiştirin :)